ღ Memories to Remember ღ: Projek Semalam

Friday, January 30, 2009

Projek Semalam

Ni plak projek semalam lepas balik. Aku dah janji ngan adik aku nak buatkan dia kek untuk balik Sabah. Aku start wat lepas aku apdet entry semalam. Konon² nak mintak la adik tolon skit kan tapi hampeh.. dia dah kuar ngan king aku gi umah kawan plak. Penat jenjalan tak hilang lagik, rasa nak tido ajek tapi aku gagahkan jugak ler. Segagah² Increadible Hulk camtu jugak aku... cuma aku tadak la bertukar kulit kaler hijau kan. Ingat aku ni sesumah aper?? Hehe! Wat kek paling simple ajek... Kek Coklat resipi kak Yani.


Tuuu dia kek dah terkenan kap lam ye nga. Huehuehue! Toppingnyer aku wat tercair la pulak. Biasalah kalo orang kejenyer menderhaka ajek. Pastu aku blasah curah tak tunggu sejuk! Pandai tak aku?? Kahkahkah! Banjir ooo benji roll... akekeke!

Ni plak untuk adik aku. Aku wat versi kukus sebab nak siapkan cepat. Gambar kek atas tu versi bakar dan yang ni plak kukus. Aku wat 'double barrel' skalik untuk orang kat umah ni. Hari tu aku wat versi kukus dalam tupperware cinonet takdelah merekah tapi kali ni tupperware besar habis merekah macam dah rupa kek apam plak. Hehehe!

Hahhh ni baru mentekedarahh kak Ana.. Akekeke! Siang dah makan lamb shank pastu malam plak king bawak balik burger Mesia ni plak!

Uihhh!! Besonya mulut aku... Kalah mulut biawak. Kahkahkah! Makan secara TAMAK!! Saja jek la aku blur²kan gambar sengal ni. Nanti ada ler yang duk belek beger aku tu. Kuikuikui!

Sempat jugak sembang ngan kak Yatt semalam sambil nunggu kek siap tapi kejab ajek sebab rasa tak larat dah... Jadik aku baring² nunggu kek siap sampai jam 1 pagi. Bab menghias kek aku surrender!! Aku memang MALAS nak menghias. Aku la pompan paling MALAS dalam donyaaa.. Huahahaha!

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 10:58 AM
11 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter