ღ Memories to Remember ღ: Mogunatip

Sunday, January 18, 2009

Mogunatip

Hari agak sibuk la skit. Ramai sangat tetamu yang nak datang umah. Dari tadik tengah hari sampai la ke malam nanti ada lagik tetamu nak datang. Ni pon masih lagik ada tetamu tapi curik² mentenet kejab. Hikhikhik! Boley gitu??

Align Center video




Ni koleksi video tarian Mogunatip yang sempat penpal aku ambik masa datang Sabah. Kalo kurang jelas, leh download video tu. Korang kalo tak tengok video ni.. rugiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! Hehehehe! Best tau tarian ni. Ada tak rasa² nak join sama??? Kalo Akak² ku yang berani memangil aku 'dracula' tu join, kompem tersepit kaki. Kalo tersepit kaki, aku la orang pertama yang gelak dulu! Kah kah kah! Wekkkkkkkksss!!


what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 1:52 PM
6 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter