ღ Memories to Remember ღ: Layan anak kucin

Sunday, February 1, 2009

Layan anak kucin

video


Hari ni layan video anak kucin ni je la ek. Aku tadak kat umah. Aku sekarang ni kat umah makcik aku kat Singapore. Ada hal skit... Aku balik tengah malam kang...

Ni video kucin tahun lepas aku ambik. Dia duk lam kandang cermin sensorang. Comeyy tauuu!! Gambar posing klik sini. Kucin ni rega RM800 tauu!! Kalo aku ada duit lebih leh la aku beli tapi kucin ni dah lama takde lepas aku balik raya tahun lepas. Dah kena rembat orang laaa! Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Aku nak kucin niigghhh!! Kembaliiikaaaaaaaann.. Akekeke...

Aku masa skola gila kucin. Memana anak kucin aku nampak kat jalanan sure aku ambik bawak balik sampai mak aku nek tensen sebab slalu basuh taik kucin! Wakakaka! Sampaikan bapak aku terpaksa suh pekerja dia wat kandang kucin sebeso beso ndak. Rumah aku dah jadik zoo kucin. Kihkihkih! Lepas skola aku dah kurang dengan kucin sebab slalu asik sedih jer bila kucin dah sampai ajal. Tambah lagik aku dah pindah duduk kampung.

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 12:14 PM
10 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter