ღ Memories to Remember ღ: Kuih Racun Nyamuk

Saturday, January 24, 2009

Kuih Racun Nyamuk

Tadaaa... Ni la dia Kuih Racun Nyamuk ku. Kalo dah buat kuih ni tak yah la beli racun nyamuk kat kedai lagik. Kahkahkah! Kenapa la kuih racun nyamuk aku ni tak molek cam Hasue nyer racun tu.. Hehe! Bila tengok lelama, rupa kuih aku cam lolipop plak! Huhuhu! Jap lagik ada ler akak² ku datang nak kutuk Kuih aku nihhh!! Kutuk²! Kutuk jer la! Aku rela... Sok² tahun Baru Cina aku baling bom ajek! Akekeke...

Aku masa skola dulu suka makan kuih ni tapi tatau nama kuih ni. Hehe! Tapi makcik² tu wat kembang dan molek jek rupa, beza betoi ngan rupa kuih aku ni. Resipi boleh tengok kat sini yekk... Kuih Racun Nyamuk resipi Hasue. Terima kasih bebanyak Hasue. Memang dah lama tak makan kuih ni...

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 7:02 PM
4 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter