ღ Memories to Remember ღ: Aksi Anak Kucing

Tuesday, January 13, 2009

Aksi Anak Kucing

Meh aku kenalkan anak² kucin kat umah ni. Anak 'arwah' si kuning ni ada 3 ekor tapi sekor dah kasik Pak Wan jiran kami sebab dah janji nak kasik sebelum ni. Jadik tinggallah dua ekor ni. Ni gambar semalam sebelum nak keluar rumah, si Digi ni sempat wat aksi dengan selipar ayah aku. Aku bagik nama Digi sebab dia kaler kuning sama cam lambang kaler Digi telekomunikasi tu... Hehe! I will follow you~~








Aku suka si Digi ni sebab bila kita bercakap ngan dia. Dia duduk diam, tengok dan dengar apa kita cakap. Dia ni paling lasak antara adik beradik yang lain dan pandai tengok kamera.


Yang ni plak si gemuk! Dalam adik beradik, dia ni paling gemok, kuat menyusu dan kuat makan! Aku tensen bila nak gambar si gemuk ni. Asik tanak tengok kamera jek. Blakang dia ajek aku dapat ambik. Ni bakal² pelakon simpanan "Jangan Pandang Belakang 2". Akekeke!

Labels:

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 6:13 PM
4 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter