ღ Memories to Remember ღ: Manga

Tuesday, December 2, 2008

Manga

Fuhhh! Panas terik hari ni... Aku ingat dah masuk bulan Disember ni dah musim tengkujuh. Makan aiskrim time ni sejuk tekak. Sedap jugak makan manga. Aku mengidam manga plak... Kah kah kah! Macam orang ngandung jek. Hari ni aku beli manga 5 bijik bebeso rega lebih kurang RM20. Bukan untuk masakan tapi untuk meratah dengan sambal kicap+lada+belacan+gula. Aku dah rindu nak meratah manga dengan sambal kicap aku tu. Walaupun manga yang aku beli tadi bukan manga MENTAH. Manganya ya ampunnn!! Manis bangat! Tak rugi aku beli kat apek cina kat KIP Mart tu. Kalo wat minuman lassi lagi sodap ni!


"Manga dari mana ni?"

sambil belek²

"Manga dari Siam."


Siam pon siam la... yang penting sedap & manis. Jangan rega cekik darah tapi rasa hampeh!


what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 7:13 PM
0 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter