ღ Memories to Remember ღ: DENGGI

Saturday, December 6, 2008

DENGGI


Semalam dapat panggilan telefon dari mak kat Sabah beritahu pakcik aku yang duk kat KL tu KOMA dan masuk ICU akibat denggi. Tu pon doktor cakap dah 50-50. Terkejut jugak aku. Pakcik aku dah selamat buat pembedahan buang limpa semalam akibat denggi tu, tapi masih belum sedar lagi. Ermm... Denggi ni memang bahaya kalo tidak dirawat, boleh menyebabkan kerosakkan organ dalaman kalo keadaan dah semakin teruk. Kalo sesapa yang TERasa demam denggi tu cecepat ler jumpa doktor yek, tu pon kalo nak idop lama la...

Insya Allah, petang ni akan turun KL nak melawat pakcik dan balik esok. Harap semuanya dalam keadaan baik. Hari Raya Haji tahun ni agak kelam kabut skit... bulan ni banyak benda tengah que untuk di'settle'kan.



what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 12:20 PM
1 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter