ღ Memories to Remember ღ: Vivo Pizza

Monday, October 27, 2008

Vivo Pizza

Carbonara Linguine

Tadik gi melantak kat Vivo Pizza. Perut terasa lapar tapi tatau nak makan apa. Jadik gi nerai makan kat Vivo Pizza. Menu yang aku ambik Carbonara Linguine dengan Juice Tropica (lebih kurang gitu namanya tak ingat plak). Aku ni memang peminat cheese lebih² lagik cheese yang cair tapi Carnonara Linguine ni rasa boleh tahan saja, takdalah sedap sangat! Boleh makan bila panas tapi kalo dah sejuk agak membuatkan tekak terasa muak. Aku lebih suka makan Spaghetti Alfredo kat Pizza Hut dulu tapi menu tu dah lama takda. Ntah apasal dorang tukar menu ntah apa² rasa. Mencik!

Jus Manga + Orange

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 8:15 PM
0 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter