ღ Memories to Remember ღ: Sushi King

Thursday, October 16, 2008

Sushi King



Ramai orang plak kat Sushi King hari ni. Selalunya lenggang... Aku bukanlah peminat sushi tapi teringin nak merasa makanan yang lain. Sedap jugak OKONOMI YAKI tapi harga agak mahal dengan 1 pankek camtu. Tak kenyang perut aku. Heks! Aku cuma belasah 2 piring KANI TAMA MAKI. Untuk mengenyangkan perut aku, aku order TENPURA MORIAWASE. Ikan tenpura saja aku takleh nak telan sebab HANYIR! Yeaks! Tengah kusyuk menghayati makanan. Ada pulak yang bertekak mulut diluar antara pelangan dan pekerja Sushi King. Pelangan tu tak puas hati sebab pekerja tu memberi tempat duduk untuk orang lain sedangkan dia dah berbaris menunggu. Senang kata DIA LAPAR! Heks! Gasaklah enko... yang penting aku dah kenyang dan cha alif bot!

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 8:20 PM
0 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter