ღ Memories to Remember ღ: My Cuppycakes

Wednesday, October 22, 2008

My Cuppycakes

Sejak akhir² ni terasa nak makan cupcake bila tengok cupcake yang comel² dengan hiasan yang cantik² kat internet. Kalo nak order skit tak bleh plak. Jadi aku yang tak sabar nak wat cupcake sendirik terus gi beli bahan dan buat. Hiasan pon ikut dalam internet cuma akunyer cupcake taklah secantik yang kat dalam internet tu walaupun sebijik... dan hasilnya...





Mak aku pon ikut membelasah menghias cupcake aku tapi tak lawa la makkkk! Opppsss!! Hiks! Ampunn...! Masalahnya pulak... bila dah siap cupcake aku ni. Tak teringin plak aku nak makan. Dah kenyang menghias.

My Cuppycakes

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 10:45 PM
1 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter