ღ Memories to Remember ღ: Melombong??? Yeakss!

Friday, October 24, 2008

Melombong??? Yeakss!

Gorilla pon tau melombong

Apsal yeaks yeaks? Bukan tak pernah 'melombong'kan? Kalo ye pon nak melombong kenalah pada tempatnya. Ni tempat orang ramai duk melombong. Gelilah! Aku ni 'melombong' jugak tapi tadaklah depan orang ramai. 'Melombong' biarlah ketika mandi sekali ketika membersihkan diri, kan lebih elok dan bersih. Ni tidak, tempat makan dengan orang ramai... cashier bleh 'melombong' plak! Aduhh!! Dalam hati kalo nak bayar ni biar ngam² jangan ada duit balikkan. Alaaa... yang tak nampak tu lain citer tapi bila dah nampak rasa gelilah kan. Ni plak melombong yang ada hasil. Wahhhhh!! Lumayannn!! Bila orang 'melombong' depan aku, aku plak yang rasa malu. Macam aku plak yang 'melombong'!

Cara melombong ditempat awam. Ahaks!


what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 11:30 PM
0 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter