ღ Memories to Remember ღ: Laksa Shack

Saturday, September 13, 2008

Laksa Shack

Hari ni berbuka puasa di Laksa Shack. Dah lama ta pegi Laksa Shack ni. Kalo nak pegi pon kena gi bandar. Jauh plak tu... Sekarang ni dah tak risau. Semua kedai makanan yang sedap2 kat bandar tu dah dibuka dekat ngan rumah jek. Tak risau minyak kereta habis di tengah jalan... Hari ni makan kat luar pon sebab nak celebrate besday aku esok! Jadik esok tak perlu celebrate kat luar tapi celebrate kat rumah... Aku nak tiup lilin arrrrrr!! Nak kekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!! Kikikiki...

Laksa Shack

Laksa Singapore

Aku melantak laksa Singapore hari ni. Antara menu yang aku bleh makan selain laksa Johor. Kalo laksa Johor aku takkan makan kat luar sebab mak aku tere wat laksa Johor sampai aku dah nek jemu muak muntah makan laksa Johor. Satu ja aku nak tanya... Apsal SABAH tarak LAKSA? Keh keh keh... Aku mesti wat resipi laksa tuk Sabah... Nama laksa Sabah Laksa Bah ok? Huehuehue..

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 11:01 PM
0 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter